zondag, april 02, 2006

TUSSENDOORTJE

Omdat ik niet kon wachten op het onbeperkt account van Flickr fotoalbums, heb ik toch maar enkele foto's, over El Karnak, op het net gezet. Klik op de link 'foto albums' rechts van deze tekst en je komt op mijn foto site. Hier kies je het kadertje met Egypte 2006. Klik en je bekijkt de foto's. Als je op de foto zelf klikt komt er in een volgende scherm een vergroting. Je kan, als je wil, de foto's zelf opslagen of afdrukken. Ik stuur je achteraf de rekening wel ! (= 1 comment per foto).
Have fun !

2 Comments:

Blogger Goele said...

Ik heb er meteen mijn eigen fotoalbum van een paar jaar geleden bijgehaald. Straf hè, die tempel (in Karnak) is nog niks veranderd... ;-)

11:42 a.m.

 
Blogger kikavde said...

ja willy, je hebt gelijk dat je die foto's wil delen met anderen. Het is te mooi om dit voor jezelf te houden!!

1:47 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home